Letstalk.nl wordt FutureFriday.com

Datum nieuwsfeit: 22-11-2000

LETSTALK.NL WORDT FUTUREFRIDAY.COM

Rotterdam, 22 november 2000
De gratis berichtenservice LetsTalk.nl van het Rotterdamse bedrijf Future Friday heet met ingang van 14 november FutureFriday.com. Future Friday gaat haar diensten wegens succes ook buiten Nederland aanbieden en heeft hier haar naam op aangepast.

Nieuw binnen de berichtenservice van FutureFriday.com is de persoonlijke kalender. Door je persoonlijke kalender te gebruiken vergeet je geen verjaardag, mis je geen feest en ben je vanaf nu altijd op tijd! De berichten die je toevoegt aan je kalender ontvang je op de ingestelde tijd via SMS op je mobiele telefoon.

Op de website FutureFriday.com staat aangegeven welke informatie gebruikers via SMS of e-mail wensen te ontvangen. De eindgebruiker bepaalt ook het tijdstip waarop hij de berichten krijgt. Op dit moment bestaat de keuze van onderwerpen uit onder meer nieuws, financieel, sport, uitgaan, weersverwachting en horoscopen. Uitgebreide informatie is ook op de website van FutureFriday.com te vinden.

Sinds Future Friday is gestart met haar dienst, liep het aantal geregistreerde gebruikers op naar ruim 235.000. Op dit moment komen er per dag meer dan 1.000 gebruikers bij. Per maand verstuurt Future Friday inmiddels ruim 5 miljoen berichten. Future Friday opereert onafhankelijk van de verschillende providers.

Naast deze consumentendienst biedt Future Friday via Mobile Business Solutions bedrijven de mogelijkheid op een snelle en efficiënte wijze SMS berichten naar GSM telefoons te versturen.

Future Friday BV (FutureFriday.com) is een innovatieve onderneming op het gebied van mobiele diensten en m-commerce. De naam Future Friday weerspiegelt de wekelijkse vrijdagmiddagsessies waarin het bedrijf brainstormt over ontwikkelingen en toekomstplannen.

-einde-

Noot voor redacties