Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 22-11-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 22-11-2000 Persbericht district Land van Cuijk

SOFTDRUGS INBESLAGGENOMEN De politie heeft woensdagmorgen een 21 jarige inwoonster van Den Haag aangehouden. Tijdens haar bezoek aan een gedetineerde in Grave werd bij een controle ruim 20 gram softdrugs aangetroffen. De drugs zaten verstopt in een paar sportschoenen Er wordt proces-verbaal opgemaakt. ZAKKENROLLEN Woensdagmorgen is tijdens het winkelen in een zaak aan de Hoofschestraat in Grave de portemonnee gestolen van een inwoonster van Grave. De vrouw had haar portemonnee in haar jaszak zitten. Toen zij bij de kassa af wilde rekenen bleek deze verdwenen te zijn. In de portemonnee zat geld en persoonlijke papieren. ALCOHOL Een 46 jarige man is in de nacht van dinsdag op woensdag bekeurd wegens rijden onder invloed van alcohol. De man werd gecontroleerd op de Hapseweg in Oeffelt. Na de blaastest kreeg hij een rijverbod van 2 uren en een boete van f. 400,-. BRAND Dinsdagmiddag brak rond 13.00 uur brand uit in een bedrijfsloods aan de Kerkstraat-Noord in Oeffelt. De loods raakte zwaar beschadigd. De oorzaak van de brand is niet bekend.