Nu ook scooter.2dehands.nl en brommer.2dehands.nl geopend

Datum nieuwsfeit: 22-11-2000
Nu ook scooter.2dehands.nl en brommer.2dehands.nl geopend

SAMENVATTING
De succesvolle advertentie site 2dehands.nl is nu uitgebreid met de afdelingen brommer.2dehands.nl en scooter.2dehands.nl. Advertenties kunnen gratis geplaatst, bewerkt en ook weer verwijderd worden, op deze sites.

VRAAG
Volgens 2dehands.nl, dat succesvolle afdelingen heeft voor onder andere computers, gsm's, auto's en motoren, was er erg veel vraag naar deze nieuwe afdelingen. "Er werden niet alleen scooters en brommers tussen de motoren geplaatst, maar zelfs ook tussen de muziekinstrumenten en op de audiovideo afdeling. Daarnaast ontvingen we erg veel e-mail van bezoekers of er een scooter- of brommerafdeling kon worden geopend.", aldus Michiel van Deursen, oprichter van de site. 2dehands.nl heeft vaker na vraag vanuit de bezoeker een nieuwe afdeling geplaatst. Dit staat garant voor een succesvolle site. Zo is er de auto-afdeling, waar binnen twee weken na opening meer dan duizend auto-advertenties geplaatst werden.

COMPLEET
De nieuwe afdeling is zeer compleet en bevat alle brommer-, en scootermerken, alsmede alle onderdelen en accessoires voor deze snelle tweewielers. De bezoeker kan uitgebreid zoeken in de database en direct reageren op de advertenties.

BELGIE
Deze sites zijn natuurlijk ook direct in Belgie geopend. Via 2dehands.be komen erg veel positieve reacties binnen op de site, sinds deze enkele weken geleden geopend is. De adressen hiervan zijn scooter.2dehands.be en brommer.2dehands.be.

MEER INFO
2dehands.nl is onderdeel van TTY, waartoe ook nieuw.nl behoort. 2dehands.nl is sinds 1997 actief. U vindt meer informatie over TTY op www.tty.nl. 2dehands.nl is ook in Belgie actief en behoort tot een van de grootste vraag en aanbodsites van Nederland. U kunt ook contact opnemen met Michiel van Deursen, 050 5792333, of (michiel@2dehands.nl).

www.2dehands.nl
nieuw.nl