Kempen en Co acht structuurwijziging Beurshave noodzakelijk

Bron: Kempen & Co
Kempen & Co

Toekomst Beurshave

In een hedenmorgen gehouden informatieve Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Beleggingsmaatschappij Beurshave N.V. heeft de Directie gemeld een structuurwijziging noodzakelijk te achten en heeft daartoe een tweetal scenarios gepresenteerd.

Het betreft een overgang van het complete fonds naar het regime van een open-end fiscale beleggingsinstelling, danwel een opsplitsing van het fonds in een deel dat zich richt op aandeelhouders met deelnemingsvrijstelling en een deel dat zich richt op particuliere aandeelhouders (en dat ook onder het regime van de fiscale beleggingsinstelling valt).

Een structuurwijziging zal leiden tot fiscale ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen