Uitreiking Business Engineering Award op congres in Evoluon

Associatie Business Engineers
www.a-b-e.nl
zetten@a-b-e.nl

PERSBERICHT (30 oktober 2000)

pers agenda 23 november 2000

Congres 'Voor de verandering' en uitreiking Business Engineering Award 23 november 2000 in het Evoluon Eindhoven

Vier mensen uit bedrijfsleven en overheid vertellen over hun ervaringen en geven hun visie op veranderingsprocessen en realisatie. Sprekers:
Drs. Rudi Nieuwenhoven, directeur personeelszaken van KPN N.V. "Managen van verschillen";
mr Joop van Lunteren, verandermanager sociale zekerheid en voordien directeur-generaal van de belastingdienst "De klant als focus van ontwikkelingsprocessen"
Drs. Steven Olthof, directeur KPMG Knowledge Strategy Consulting, "Omgaan met dilemma's"
Drs. Ing. Peter Delahay, begeleider van ondernemers bij visie verandering, "Passie, toewijding en missie: de basis voor zakelijk succes en persoonlijk geluk"

Uitreiking van de 2-jaarlijkse Business Engineering Award. De drie finalisten voor de Award 2000 vertellen over het veranderingsproces dat hun bedrijf doormaakt, waarna de jury de winnaar bekend maakt:

Basic Life (ASR Groep)
is een nieuwe verzekeraar die klanten, tussenpersonen en toeleveranciers via internet met elkaar verbindt. De verzekeraar combineert de snelheid van internet met de kracht van persoonlijk advies.

Trambedrijf van het GVB Amsterdam
prepareert zich op een concurrerende markt. De bestuurders, conducteurs en leidinggevenden zijn voortaan integraal verantwoordelijk voor de dienstverlening op 'hun' lijn. Er is gekozen voor een stapsgewijze aanpak waarin alle GVB-ers het transformatieproces aan den lijve ondervinden en hier actief aan kunnen bijdragen.

Woonzorg Nederland
is ontstaan uit een integrale fusie tussen vergelijkbare nationaal georiënteerde corporaties binnen de volkshuisvesting gericht op wonen, zorg en welzijn voor senioren.

Informatie en aanmelding: www.a-b-e.nl, e-mail administratie@a-b-e.nl of (035) 525 3014

Noot voor redacties