Blauw Research-nominaties Hypotheekdistributieprijs

Datum nieuwsfeit: 23-11-2000
Blauw Research maakt nominaties Hypotheekdistributieprijs bekend

Rotterdam, 16 november 2000 -- Blauw Research annonceert de vijf genomineerden voor de Hypotheekdistributieprijs 2000: Bouwfonds, Hooge Huys, Nationale Nederlanden, Stad Rotterdam en Zwitserleven. De Hypotheekdistributieprijs, een initiatief van Blauw en Euroform, wordt dit jaar voor de tweede maal uitgereikt.

De vijf hypotheekverstrekkers zijn genomineerd op basis van hun score in de Image & Performance Monitor Hypotheekverstrekkers 2000 van Blauw Research. In dit onderzoek én bij het totstandkomen van de nominaties staat het intermediair centraal. Alle grote verstrekkers in Nederland worden op dezelfde criteria beoordeeld: 'zakelijk het best samenwerken', 'het best informeren', 'meest aansprekende reclame richting intermediair' en 'meest actief richting intermediair'.

Tijdens Het 5e Nationale Hypotheken Congres op 23 en 24 november zullen Blauw en Euroform in Grand Hotel Krasnapolsky te Amsterdam bekendmaken welke verstrekker de prijs dit jaar heeft gewonnen. Vorig jaar won Bouwfonds de prijs.

Over de Image & Performance Monitor Hypotheekverstrekkers Blauw Research voert jaarlijks de I&P Monitor Hypotheekverstrekkers uit. Dit onderzoek meet de bekendheid, het imago en de voorkeurspositie van Nederlandse verstrekkers. De I&P Monitor wordt in verschillende branches uitgevoerd op multi-client basis: facilitaire, financiële en juridische dienstverlening en ICT-gerelateerde diensten.

Over Euroform
Euroform viert dit jaar haar 25-jarig bestaan en is marktleider op het gebied van congressen, cursussen en trainingen voor het management en het kader van bedrijven, overheden en non-profit organisaties.

Over Blauw
Blauw Research is het snelst groeiende onderzoeksbureau in Nederland met 90 medewerkers en een omzet van 7 mln. Euro. Internet staat centraal in de strategie van Blauw, een full-service onderzoekspartner op het gebied van klant- en medewerkerrelaties, corporate image, merk-, en communicatievraagstukken en (nieuwe) media. Blauw is vooral actief in de IT-markt, telecommunicatie, financiële services en e-business.

Blauw Research bv maakt samen met Blauw Contactcenter bv, Blauw New Media bv en Bureau Lagendijk bv deel uit van de Blauw Group bv, dat is opgericht in 1991 en is aangesloten bij de VMO. Voor meer informatie bezoek www.blauw.com.

Hinke de Koning Communicatie
Telefoonnummer: +31 (0) 187 470 233