DecideWise voorziet snelle expansie door toetreden Vanenburg

Datum nieuwsfeit: 23-11-2000
PERSBERICHT

DecideWise international B.V., ontwikkelaar van besluitvormingssoftware, voorziet snelle expansie door toetreden Vanenburg group.

Amsterdam, 23 November 2000

Naast de huidige partners, waaronder Holland Venture, is de Vanenburg Group toegetreden als nieuwe aandeelhouder van het in Amsterdam gevestigde ICT- en adviesbedrijf DecideWise International B.V.
De CEO van DecideWise, Jules Vos, zegt in Vanenburg de juiste partner gevonden te hebben die naast enorme ervaring in het ondersteunen van ICT-ondernemingen ook de nodige knowhow op het gebied van softwareontwikkeling zal inbrengen. Jules Vos: "Voor DecideWise is dit een ontwikkeling die de verdere lokale en internationale expansie enorm ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen