Roto Smeets De Boer koopt pakket 100.000 aandelen in

Datum nieuwsfeit: 23-11-2000
Bron: Roto Smeets de Boer NV

RSDB KOOPT AANDELEN IN

Roto Smeets De Boer heeft een pakket van 100.000 aandelen ingekocht.

Als gevolg van deze inkoop daalt het aantal uitstaande aandelen ten opzichte van medio 2000 tot 4.030.275, een afname van 2,4%. Het voornemen bestaat deze aandelen in te trekken teneinde de verwatering van de winst per aandeel als gevolg van het stockdividend 1999 te compenseren.

Hilversum, 23 november 2000

ROTO SMEETS DE BOER NV
Raad van Bestuur

Voor meer informatie:
L.M. van Gelder RSDB Holding 035 - 625 86 11

Profiel
Roto Smeets De Boer is een beursgenoteerde onderneming met een jaaromzet van EUR 700 mln en 4.200 medewerkers. RSDB is een organisatie van dienstverlenende ondernemingen die de communicatie-uitingen van haar opdrachtgevers ­ met toegevoegde waarde ­ omzet in gedrukte en multimediale producties.
Deze ondernemingen zijn op doelgroepniveau ondergebracht in 3 merken: Roto Smeets (voor internationale massaconsumenteninformatie) met vestigingen in 7 landen in Noordwest-Europa, PlantijnCasparie (voor business-to-business informatie) en Media Partners (internationale publishing services) met vestigingen in 4 Europese landen.