Compaq voornemens YoungWood Solutions over te nemen

Datum nieuwsfeit: 23-11-2000
Compaq

Compaq is voornemens YoungWood Solutions over te nemen Definitieve overname naar verwachting op 1 januari 2001

Gouda, 21 november 2000

- Compaq Computer B.V. in Nederland is een intentieovereenkomst aangegaan met YoungWood Solutions voor een volledige overname van dit bedrijf. YoungWood Solutions is een Nederlandse dienstverlener op het gebied van bedrijfskritische automatisering. Naar verwachting zal de definitieve overname op 1 januari 2001 zijn afgerond. Conform het beleid van Compaq in Nederland worden geen mededelingen gedaan over de financiële details van de overname.

YoungWood, een bedrijf met meer dan 45 medewerkers, is actief op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen