Onbegrensd optimisme bij ondernemers

Hoofd Bedrijfschap Ambachten

23 November 2000

Onbegrensd optimisme bij ondernemers
De verwachtingen die de ondernemers vorig jaar uitspraken voor 2000 zijn uitgekomen. Vooral het optimisme over de exportontwikkeling was terecht. Maar ook de positieve verwachtingen voor werkgelegenheid en investeringen zijn juist gebleken.

Brussel schrapt meldplicht voor staatssteun mkb EU-lidstaten hoeven staatssteun aan kleine en middelgrote bedrijven voortaan niet meer vooraf in Brussel te melden. De Europese Commissie, het dagelijks bestuur van de EU, kan daardoor meer personeel vrijmaken voor onderzoek naar grote staatssteunzaken of internationale fusies.

Ondernemen in de detailhandel 2001
Voor de detailhandel ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen