Persuitnodiging eerste datacenter van IP Powerhouse

Datum nieuwsfeit: 23-11-2000
Uitnodiging
Bezoek het eerste datacenter van IP Powerhouse

IP Powerhouse nodigt u uit voor een bezoek aan hun eerste, onlangs geopende internet data centre (IDC) aan de Archangelkade in Amsterdam op donderdagmiddag 23 november 2000.

IP Powerhouse, in 1999 opgericht in Groot-Brittannië, biedt organisaties een compleet pakket aan internetfaciliteiten aan, van hosting en beveiliging tot beheer en technische support. Bedrijven kunnen hun internetinfrastructuur veilig onderbrengen in de datacenters van IP Powerhouse. IP Powerhouse biedt gedegen technische expertise, uitmuntende faciliteiten en grote betrouwbaarheid.

IP Powerhouse staat onder leiding van Stephen Murphy (CEO), voormalig CFO van de Virgin Group. Tijdens de opening zal hij toelichting geven op de activiteiten van IP Powerhouse en zijn overstap vanuit de Virgin Group.

Vervolgens krijgt u een rondleiding en ziet u welke faciliteiten IP Powerhouse te bieden heeft. 's Avonds kunt u tevens deelnemen aan een diner.

IP Powerhouse voorziet in hoge flexibiliteit, krachtige apparatuur, veel aansluitmogelijkheden en een ruime keus aan voorzieningen. Voor meer informatie over IP Powerhouse kunt u kijken op www.ippowerhouse.com.

Wilt u deelnemen aan deze exclusieve rondleiding, neem dan contact op met Van Sluis Consultants, Eveline Fransen: (e.fransen@vansluis.nl) , tel. (020) 305 59 35.

Na uw inschrijving ontvangt u het programma en een routebeschrijving.