Debat 'Religie als middel tot integratie'

Datum nieuwsfeit: 23-11-2000

Den Haag, 17 november 2000

Uitnodiging voor Debat Rogier van Boxtel en Marnix van Rij over Religie als middel tot integratie in De Rode Hoed in Amsterdam

Vorig jaar bepleitte partijvoorzitter Marnix van Rij de oprichting van een Centrum voor Politiek, Religie en Zingeving. Het Centrum brengt religieus en levensbeschouwelijk geïnspireerde mensen bijeen om grote maatschappelijke vraagstukken van de toekomst vanuit een (gelovig of levensbeschouwelijk) engagement te bespreken.

Het afgelopen jaar is in het kader van het Centrum voor Politiek, Religie en Zingeving gediscussieerd over de toekomst van de Nederlandse multiculturele samenleving. Daarbij stond vooral ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen