Netpresenter opent kantoor in Londen

Datum nieuwsfeit: 23-11-2000

NETPRESENTER

LIMBURGSE INTERNETPIONIER NETPRESENTER OPENT KANTOOR IN LONDEN

Maastricht 23 November 2000 - Netpresenter (www.netpresenter.com)

Op cruciale momenten weten o.a. de NATO, Nokia, Getronics, Philips, Unilever en de Londense Metropolitan Police hun personeel tijdig te informeren dankzij de Intranet ondersteunende push-technologie van het Limburgse Netpresenter.

MAASTRICHT/ LONDON - 13 november 2000 - Netpresenter (www.netpresenter.com), Sinds 1995 Internet software pionier op het gebied van z.g. Push software en Intranet 'kabelkranten', opent nu ook een vestiging in Londen. Het kantoor zal bemand worden door 2 personen onder leiding van dhr. Steve Osborn ((steve@netpresenter.com)).

Het van origine Limburgse bedrijf is met haar interne communicatie software wereldwijd marktleider en heeft nu vestigingen in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en de Verenigde Staten. Vooraanstaande organisaties over de hele wereld maken gebruik van Netpresenter software om tijd- en marktgevoelige informatie snel te verspreiden onder medewerkers en relaties.

Voor meer informatie kunt u terecht op de website (www.netpresenter.com), Email (press@netpresenter.com) of bel 046 - 437
08 86 (Frank Hoen).

22 nov 00 09:35