Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

MSN.nl helpt consumenten kiezen in ProductPlaza

Datum nieuwsfeit: 23-11-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

MSN.nl helpt consumenten kiezen in ProductPlaza

Nederlandse editie van wereldwijde portal breidt service weer uit

Schiphol-Rijk, 23 november 2000 - MSN.nl, de Nederlandse consumenten website van Micorosoft, biedt binnen haar kanaal winkelen voortaan ook een verbinding met de dienstverlening van ConsumerDesk. Deze dienst stelt consumenten in staat talloze producten te vergelijken op prijs, specificaties en testresultaten. Binnen MSN.nl heet de dienst van ConsumerDesk ProductPlaza. In ProductPlaza kan de bezoeker van MSN.nl kiezen uit de verschillende categorieën van productinformatie, waaronder auto, computer, hobby, sport, telefoon en huishouden.

Het motto van ConsumerDesk luidt: 'Vergelijken en dan pas kopen'. ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie