Headset-versterker voor plaatsing onder telefoontoestel

Datum nieuwsfeit: 24-11-2000

Plantronics introduceert eerste headset-versterker voor plaatsing onder telefoontoestel

Hoofddorp, 23 november 2000 - Plantronics, wereldwijd marktleider in de productie en verkoop van communicatie-headsets, introduceert in Europa de eerste versterker die onder de telefoon wordt geplaatst. De A20 van Plantronics past keurig onder een bestaand toestel en is aan te sluiten op alle Plantronics headsets.

De A20 de nieuwste aanvulling op de uitgebreide serie versterkers van Plantronics is ontworpen om het bureau een opgeruimde aanblik te geven. De A20 past onder bestaande telefoontoestellen en werkt alle kabels onzichtbaar weg. Het apparaat heeft een strakke vormgeving en biedt een uitstekende geluidskwaliteit en een gebruiksvriendelijk bedieningspaneel.

De kenmerken van de A20 zijn:

· Autoconfiguratie voor eenvoudige installatie
· In gesprek-lampje

· Headset-standaard

· Opbergsysteem voor kabels

· Luister- en spraakvolumeknoppen met controlelampjes en tonen
· Controleknop om toonhoogte in te stellen
· Pauzeknop voor ruggespraak

· Aansluitbaar op alle bestaande Plantronics office- en call centre-headsets
· Een hoornlifter is optioneel

Neil Salton, EMEA Marketing Manager van Plantronics, zegt over de A20 versterker: "Voordat we de A20 ontwikkelden, hebben we onze gebruikers gevraagd welke middelen hen zouden helpen om beter te communiceren. We hebben hun suggesties in de ontwikkeling van deze nieuwe versterker meegenomen, om zo aan de behoeften van office- en call center-medewerkers tegemoet te komen." "Ons continue marktonderzoek helpt ons om nieuwe en dynamische producten te ontwikkelen, die aan de behoeften voldoen van mensen voor wie de telefoon een onmisbaar onderdeel van hun werk is", aldus Salton.

Plantronics
Plantronics introduceerde de eerste lichtgewicht communicatie-headsets in 1962 en wordt algemeen beschouwd als marktleider in dit segment. De onderneming levert headsets aan telefoonmaatschappijen en zakelijke afnemers in de gehele wereld. Plantronics' headsets worden veelvuldig gebruikt door Fortune 500 bedrijven en zijn toegepast in vele bioscoopfilms en bij belangwekkende gebeurtenissen. Zo kwamen Neil Armstrongs befaamde woorden "One small step for man..." in 1969 tot ons via een Plantronics headset.

Plantronics, Inc. heeft haar hoofdkantoor in Santa Cruz, V.S. en is opgericht in 1961. De onderneming heeft een beursnotering (NYSE:PLT) en vestigingen in 19 landen met in totaal 2500 medewerkers. Plantronics' producten worden verkocht en onderhouden door een wereldomspannend netwerk van geautoriseerde Plantronics marketingpartners. Meer informatie over de onderneming en haar producten biedt www.plantronics.com.

Meer informatie:
Plantronics B.V.