Multimedia vacatures met Real Video bij JobbingMall.nl

Datum nieuwsfeit: 24-11-2000
Persbericht 24 november 2000

Multimedia vacatures met Real Video bij JobbingMall.nl

Er wordt meer en meer mogelijk op het Internet. Dat snelle technologische ontwikkelingen - High Tech - gepaard kunnen gaan met creativiteit en emotie - High Touch - is met JobbingMall via real video een realiteit geworden. Als eerste Vacaturebank betreedt zij dit spanningsveld met een reële oplossing: Online Video presentaties.

Sinds vandaag is het mogelijk om een 'corporate image' achter te laten bij bezoekers van JobbingMall. Een videopresentatie zegt meer dan 1000 woorden. Het sfeerelement binnen een bedrijf wordt nu nadrukkelijk een onderdeel van de beleving van een werkzoekende.

Webwerving als fenomeen krijgt hiermee een nieuw perspectief. De verscheidenheid aan wervingsbronnen vraagt eenmaal om een tactische infra-structuur, ook als het gaat om de eigen identiteit van de werkgever op het Internet. Zo kan de werkgever zijn 'corporate image' ook intern gebruiken voor zijn personeel en relaties.

Met real video is er een tool bij gekomen waarmee rechtstreeks een appèl gedaan wordt op de bezoeker. Een directere vorm van arbeidscommunicatie is hiermee mogelijk geworden. De kandidaat kan nu beter zijn keuze bepalen. Natuurlijk blijft het de mix aan mogelijkheden voor de werkgever en de W&S-bureaus, waarbij 'interactieve vacatures', geluid en beeld elkaar zullen aanvullen en versterken.

JobbingMall sinds 1997 actief op het Net. Zij biedt haar producten en diensten aan als Application Service Provider (ASP). Dit betekent dat bedrijven en intermediairs nieuwe toepassingen ook direct op de eigen website kunnen gebruiken. In deze gedachte kan er een groot netwerk ontstaan. Dit netwerk als Internet Community zorgt voor een sterkere positie van de bedrijven, waardoor zij niet meer afhankelijk zijn van internet-sites die het 'uitgevers businessmodel' hanteren (betalen per (door)plaatsing). (www.jobbingmall.nl)

Wouter Goede
JobbingMall