Openwave Systems gelanceerd

<<...>>

LANCERING OPENWAVE BEKRACHTIGT STERKE COMBINATIE VAN PHONE.COM EN

SOFTWARE.COM

Onderneming komt naar voren als de toonaangevende leverancier van Open Internet-gebaseerde Software voor Communicatie Service Providers

Amsterdam, 24 november, 2000 - Openwave Systems Inc. (Nasdaq: OPWV), de nieuwe naam voor de sterke combinatie tussen Phone.com en Software.com, werd vandaag geïntroduceerd, een gebeurtenis die twee vooraanstaande en vernieuwende ondernemingen bij elkaar brengt. De bundeling van de indrukwekkende track records van de beide ondernemingen in industry leadership en productinnovatie, resulteert in de meest vooraanstaande leverancier van open Internet-gebaseerde software en applicaties voor de communicatie-infrastructuur.
Openwave's klanten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen