Arcares sluit zich aan bij MKB-Nederland

MKB Nieuws, bericht

24-11-2000
Arcares sluit zich aan bij MKB-Nederland

Arcares, de brancheorganisatie voor verpleeg- en verzorgingshuizen, zal 1 januari 2001 lid te worden van MKB-Nederland. Bij Arcares zijn ruim 1600 ondernemingen in de branche voor verpleging en verzorging aangesloten. Met de toetreding van Arcares groeit het ledental van MKB-Nederland in de sector zorg en welzijn dit jaar fors.

Met het lidmaatschap van MKB-Nederland verwacht Arcares de belangen van haar leden nog beter te kunnen behartigen en slagvaardiger te kunnen opereren, onder andere in SER-verband. Door toetreding tot MKB-Nederland beoogt Arcares een verdere invulling te geven aan het maatschappelijk ondernemerschap in het publieke domein. Daarnaast verwacht zij de dienstverlening aan haar leden te kunnen versterken.