ISIT levert VERITAS-oplossingen

Datum nieuwsfeit: 24-11-2000

ISIT levert VERITAS-oplossingen

Naarden, november 2000 - - ISIT, Intelligent Storage through Integrated Technology, neemt de softwareoplossingen van VERITAS Software op in haar productportfolio. VERITAS Software biedt softwareoplossingen voor databeschikbaarheid, waarmee gebruikers toegang hebben tot bedrijfskritische data en deze kunnen beschermen voor Business Without Interruptionâ"¢.

"De oplossingen van VERITAS vormen een belangrijke toevoeging in ons productenpakket op het gebied van high-availability, volume management, business continuance en back-up & restore", stelt ISIT's Algemeen Directeur, Roelof Borggreve. "Hierdoor versterken wij ons marktleiderschap als onafhankelijke aanbieder van storage-oplossingen."

"ISIT heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen