Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Gemeentelijke diensten Rotterdam pakken klachten beter op

Datum nieuwsfeit: 24-11-2000
Vindplaats van dit bericht
Bron: Gemeente Rotterdam
Zoek soortgelijke berichten
Gemeente Rotterdam

Rotterdams College van B&W

Gemeentelijke diensten pakken klachten beter op

Het Rotterdams College van Burgemeester en Wethouders is content met de conclusie van de Gemeentelijk Ombudsman (GOM) dat de interne klachtafhandeling binnen de gemeente steeds beter loopt. Het College ziet in het verschenen jaarverslag van de GOM een stimulans om de diensten aan te zetten door te gaan de klachtenbehandeling en dienstverleningnog verder te verbeteren.

De GOM concludeert in zijn jaarverslag over 1999 dat het 'overwegend een normaal jaar is geweest'. Tevens wijst de Ombudsman op een reeks positieve ontwikkelingen zowel in de klachtenbehandeling door de diensten zelf, in het samenspel tussen de diensten en de GOM alsmede in het functioneren van het instituut Ombudsman zelf.

De Rotterdamse diensten die in het jaarverslag de meeste aandacht krijgen herkennen zich in het verslag en ervaren de contacten met de gemeentelijke ombudsman als positief. De klachten over hun dienst waren hen al bekend en zij hebben dan ook al eeder een aantal maatregelen genomen om verbeteringen aan te brengen.

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie