Oproep getuigen dodelijk verkeersongeval Leimuiden

Afkomstig van: Sjoerd van Andel
Datum: 25 november 2000

Oproep getuigen dodelijk verkeersongeval Leimuiden

Op vrijdagavond 24 november rond 18.30 uur is een ongeval gebeurd op de Vriezenweg tussen Leimuiden en Langeraar. In de richting van Langeraar reed een 26-jarige bestuurder uit Alkmaar met zijn 25-Jarige passagiere uit Nieuwveen in een auto. Doordat hij met een rechterwiel in de berm terechtkwam, raakte hij in een slip. Bij zijn poging weer op de weg terecht te komen tolde zijn auto en kwam gedraaid op de weghelft van de tegenliggers terecht. Met de rechterzijde van de auto botste deze tegen een tegemoetkomende personenauto aan die achter een vrachtwagen reed. In de personenauto zat een 49-jarige bestuurder uit Ter Arr met drie passagiers, twee vrouwen en een man allen uit Ter Aar. De twee vrouwen uit Ter Aar, de man uit Alkmaar en de Nieuwveense vrouw zijn overgebracht naar diverse ziekenhuizen. De vrouw uit Nieuwveen is overleden aan haar verwondingen, de overigen hebben nog onbekend, maar waarschijnlijk licht letsel.

De Politie in Leiderdorp is op zoek naar getuigen en wil graag met hen in contact komen, met name met de vrachtwagenchauffeur. Getuigen kunnen bellen met de poilitie en vragen naar de politie in Leiderdorp: 0900-8844

einde bericht.

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de piketvoorlichter via de meldkamer van de politie of direct met telefoonnummer 06-55 85 07 67.