Nieuwe Ledendag Tweede kamerfractie

Datum nieuwsfeit: 25-11-2000
D66

NIEUWE LEDENDAG TWEEDE KAMERFRACTIE

In een politieke partij is heel veel te doen. Maar voor nieuwe leden is het soms lastig een weg te vinden in het politieke doolhof. De Tweede Kamerfractie en het Landelijk Bestuur organiseren daarom op 25 november a.s. een Nieuwe Ledendag in het gebouw van de Tweede Kamer. U maakt kennis met mensen uit de partij, uit de Tweede Kamerfractie en met bestuursleden. Zij zijn die dag graag uw kompas om uw eigen weg binnen onze partij te vinden.

Het programma van zaterdag 25 november ziet er als volgt uit.

Vanaf 10.45 uur U meldt zich bij de portier van de Tweede Kamer ingang Plein 2
11.00 uur Ontvangst in de Tweede Kamer door Kamerfractie en Bestuur 11.15 uur Rondleiding door Tweede Kamer en vertoning film "Het 151ste Kamerlid"
12.00 uur Hoe werkt de partij
12.15 uur Lunchgesprekken met Kamerleden, Europarlementariër Lousewies van der Laan en met Jonge Democraten
13.00 uur Boris Dittrich vertelt over het werk van een Kamerlid 13.30 uur Gelegenheid voor vragen en informele gesprekken 14.00 uur Einde bijeenkomst

Aan deze bijeenkomst zijn geen kosten verbonden. Wel is het noodzakelijk dat u zich aanmeldt. Dit kan telefonisch via het secretariaat van de Tweede Kamerfractie 070 3183066 of via het aanmeldingsformulier op internet.