Libertel start spel SMS Around The World

Bron: Libertel

LIBERTEL www.libertel.nl

SMS Around The World

Maastricht, 23 november 2000 - Op maandag 27 november 2000 start Libertel het interactieve SMS spel: SMS Around The World. Per SMS reizen deelnemers aan het spel in 80 dagen door 6 werelddelen. Tijdens de reis maken zij daarbij kans op tal van prijzen. De winnaar van het spel wint een echte 'Reis om de wereld'.

SMS Around The World is een spel voor Libertel-abonnees en Libertel iZi gebruikers. Deelnemers betalen geen extra kosten voor het verzenden van SMS-berichten naar het spel. SMS Around the World wordt georganiseerd door Libertel in samenwerking met Hot Ice.

Het spel De reizigers ontvangen iedere dag per SMS een reisvraag en kunnen zo punten verzamelen en gebieden veroveren. Deze gebieden kunnen door de deelnemers onderling geruild worden. Op de speciale internetsite www.aroundtheworld.nl staan dagelijks news-flashes en kunnen reizigers hun eigen score bekijken, de route volgen en met elkaar chatten. Het spel wordt extra aantrekkelijk gemaakt door de wekelijkse expeditievragen en de virtuele rugzak. Het spel wordt na 80 dagen op 16 februari 2001 afgesloten met een grootse SMS party.

SMS populair onder jongeren SMS'jes kunnen vanaf (bijna) alle mobiele telefoons worden verstuurd. Het sturen van SMS'jes is met name populair onder jongeren. Wereldwijd worden per maand al bijna 10 miljard SMS'jes verstuurd.

Meer informatie Uitgebreide informatie is te vinden op de internetsite www.aroundtheworld.nl, op SBS 6 teletextpagina 728 of via informatienummer 0909-8331 (f 1,-- per minuut).

Libertel N.V. Libertel N.V. is een van de grootste mobiele telecomaanbieders in Nederland en is voor 70% eigendom van de wereldwijd opererende Vodafone Group Plc. Libertel is sinds 15 juni 1999 genoteerd aan de officiële markt van de Euronext Amsterdam en had eind september jl. bijna 3 miljoen aansluitingen. Libertel klanten kunnen in 109 landen bellen en gebeld worden.

/ / / / / / / / / / / / / / / /

Noot voor redacties