Xerox verbetert DocuPrint en DocuTech 65

Datum nieuwsfeit: 27-11-2000

Instapmodellen opgewaardeerd:
Xerox verbetert DocuPrint en DocuTech 65

Amstelveen, 27 november 2000 -- Xerox Corporation heeft een aantal verbeteringen aangekondigd voor de DocuPrint 65 en de DocuTech 65, om de productiviteit van deze instapmodellen fors te verbeteren tegen lage kosten. Ten eerste zullen deze modellen worden uitgerust met de nieuwe DocuSP controller, voor volledige controle van alle print- en productietaken binnen netwerk- en publishing omgevingen. Met behulp van de nieuwe DocuSP 2.0 controller software zijn er nieuwe mogelijkheden zoals het gebruik van voorvergaarde sets, zoals bij tabbladen of carbonless papier en support voor zeer lange spoolfiles zoals gebruikelijk bij facturen en polissen. Door toevoeging van de optionele IPS Print Service voor de DocuPrint 65 wordt printen in IPDS- en AFP-omgevingen mogelijk. Daarmee kunnen facturen, rapporten en direct mail-orders via AFP direct op de DocuPrint worden verwerkt zonder gebruik van third partyproducten. Bovendien is het aantal in- en uitvoermogelijkheden toegenomen door het beschikbaar komen van speciale invoerladen voor extra dunne en extra dikke papiersoorten in afwijkende formaten, en nieuwe sorteer- en afwerk-units. Met een totaal van zes invoerladen kunnen zes verschillende dragers in één document gecombineerd worden zonder handmatig overschakelen. Onder meer transparanten, formulieren en stickers kunnen daarmee probleemloos verwerkt worden.

Beschikbaarheid
De IPS Print Service Option voor de DocuPrint 65 is per direct verkrijgbaar. De nieuwe DocuSP controller komt in het eerste kwartaal van 2001 beschikbaar. De nieuwe invoer- en afwerkings-eenheden komen tussen heden en het eerste kwartaal 2001 ter beschikking. Alle DocuTech-producten worden geleverd met de Xerox Klanten Tevredenheid Garantie. Dit betekent dat een ontevreden gebruiker, mits een onderhoudscontract is afgesloten, binnen 3 jaar na aanschaf het product kan omruilen tegen een gelijkwaardig Xerox product.

The Document Company Xerox
The Document Company Xerox is wereldwijd marktleider in producten, systemen, services en supplies voor document processing en document management. Naast toonaangevende copiers, printers - zowel zwart/wit als (steun)kleur - en multifunctionele apparatuur biedt Xerox een breed pakket aan IT-diensten, op het gebied van documentproductie, electronisch documentbeheer, documentaire informatiesystemen, kennismanagement en workflow, netwerken en ondersteuning. Als technologisch solutions provider voor de SOHO-, kantoor-, productie- en service-omgeving en bedrijfskritische documentbeheertoepassingen is Xerox actief in meer dan 130 landen. Xerox realiseerde in 1999 met haar kernactiviteit document processing wereldwijd (exclusief Japan) een omzet van US $ 19,2 miljard. Bij de Nederlandse vestigingen van Xerox in Amstelveen (hoofdkantoor), Zeist (verkooporganisatie) en Venray (productie, recycling en Europees logistiek centrum) zijn in totaal meer dan 3.000 mensen werkzaam.

Noot voor redacties