Ruim 35.000 bedrijven gebruiken Annapa.com

Datum nieuwsfeit: 27-11-2000

Ruim 35.000 bedrijven gebruiken Annapa.com

's Hertogenbosch, 27 november 2000 - De Internet-site Annapa.com, een initiatief van IntraSites B.V., heeft sinds de lancering in juli van dit jaar meer dan 35.000 bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf in het bestand. Annapa.com biedt gebruikers een combinatie van gratis en betaalde services, ontwikkeld om drukke agenda's te coördineren en informatie uit te wisselen.

Annapa.com biedt een compleet on line-kantoor, dat voor iedereen gemakkelijk bereikbaar is via gebruiksvriendelijke standaard Internet-browsers. Gebruikers kunnen vanaf huis, kantoor of onderweg toegang verkrijgen tot zowel gedeelde (groeps-), als persoonlijke applicaties van Annapa.com.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen