Uitnodiging persbijeenkomst ACNielsen over internetgedrag

Datum nieuwsfeit: 27-11-2000
Diemen, 7 november 2000

UITNODIGING PERSBIJEENKOMST

See and experience the future of Internet research

Nu ook in Nederland kwaliteitsinformatie over internetgedrag Graag nodigen wij u uit voor de persbijeenkomst van ACNielsen eRatings.com op 28 november a.s. in het Planetarium in Amsterdam. Tijdens deze bijeenkomst kunt u kennis maken met de snelst groeiende wereldwijde dienstverlening in onderzoek naar internetgedrag: Nielsen//NetRatings. Alle ins en outs van de dienstverlening worden door nationale en internationale sprekers onthuld. Ook deelt de eerste klant van Nielsen//NetRatings, de NOS Kijk- en Luisteronderzoek, haar verwachtingen en toepassingen. Tot slot krijgt u de mogelijkheid de dienstverlening te ervaren. ACNielsen eRatings.com is een venture van ACNielsen en NetRatings. Door de 75 jaar ervaring in marktonderzoek van ACNielsen te combineren met de technologische kennis van NetRatings is Nielsen//NetRatings op weg de wereldwijde standaard voor onderzoek naar internetgedrag te worden. Op basis van een bewezen onderzoeksmethodiek van hoge kwaliteit is een panel geformeerd van meer dan 175.000 internetgebruikers in meer dan 18 landen. Nielsen//NetRatings verschaft informatie over het profiel en het gedrag van internetgebruikers en de performance van banners wereldwijd. Met de lancering van Nielsen//NetRatings in Nederland is ook specifieke informatie van Nederland beschikbaar. In 2001 zal 90% van het wereldwijde internetgebruik in meer dan 30 landen worden gemeten. Tijdens de persbijeenkomst presenteert Nielsen//NetRatings onder andere de tien meest populaire websites in Nederland.

De persbijeenkomst start om 10 uur is om 12 uur afgelopen. Aan het woord komen: S Eleni Nicholas, Country Manager ACNielsen;
S Peter Wilcox, Managing Director van ACNielsen eRatings.com Europe; S John Timman, Sales & Marketing Director ACNielsen eRatings.com Nederland; S Camillus op het Veld, Hoofd Onderzoek bij de NOS.

Daarna is er gelegenheid tot het stellen van vragen, één-op-één interviews en experience sessies. Wij ontmoeten u graag op 28 november om 10.00 uur in het Planetarium, Kromwijkdreef 11, 1106 JA Amsterdam Zuidoost.

Wilt u zo vriendelijk zijn te reageren via bijgaand fax-antwoordformulier?

F A X - A N T W O O R D F O R M U L I E R

aan : Van Hulzen Public Relations Adviseurs
t.a.v. : Charlotte Ligthart
betreft : Persbijeenkomst ACNielsen eRatings.com
faxnummer : (071) 560 20 20
aantal pagina's : 1

(Graag in blokletters invullen)

Naam:

Voorletters: m / v *

Vertegenwoordigt:

Telefoonnummer:

Faxnummer:

0 Ja, ik ben aanwezig op de persbijeenkomst van ACNielsen eRatings.com op 28 november 2000 in het Planetarium in Amsterdam

0 Nee, ik ben niet aanwezig op de persbijeenkomst, maar ik wil wel de persmap ontvangen.

0 Nee, ik ben niet aanwezig op de persbijeenkomst en ik ben niet geïnteresseerd in de persmap.

Dit formulier graag per omgaande faxen naar nr. (071) 560 20 20. Voor aanvullende informatie kunt u telefonisch contact opnemen met Lex van Horssen, Charlotte Ligthart, telefoon (071) 560 20 60 of Yvo Alexander, telefoon (020) 398 86 32. (* doorhalen wat niet van toepassing is)