Benoeming commercieel manager Internet Wehkamp

Datum nieuwsfeit: 28-11-2000

Afzender: (jvrolijk@wehkamp.nl)

Contactpersoon: Joke Vrolijk

benoeming commercieel manager internet wehkamp

Datum: 28 november 2000

De heer Oscar Diele (MBA), 30 jaar, is met ingang van 4 december 2000 benoemd tot commercieel manager internet bij Wehkamp. Tot die datum is hij werkzaam als call center manager binnen de organisatie. De heer Diele zal zich in deze functie richten op het vergroten van het aantal partnerships en het introduceren van nieuwe producten en diensten via internet.

Gezien de belangrijke rol die e-commerce bij Wehkamp inneemt, was het niet langer verantwoord externe en interne internetactiviteiten onder een paraplu onder te brengen. De heer Maurits Hoefnagels, tot nu toe internetmanager bij Wehkamp, gaat zich vanaf die datum meer toeleggen op het uitbreiden en perfectioneren van het winkeltechnische aspect van de webwinkel.

TOEKOMST
De webwinkel-formule neemt een steeds prominentere plaats in bij Wehkamp. Door de al jarenlange ervaring van het bedrijf op het gebied van verkopen op afstand lijkt de afstand tussen Wehkamp en nieuwe aanbieders op het net steeds groter te worden. Dit jaar neemt het internet-verkoopkanaal fl. 55 miljoen omzet voor zijn rekening. Volgend jaar denkt Wehkamp aan een omzet van fl. 100 miljoen via dit kanaal. De internetsite www.wehkamp.nl heeft steeds meer aantrekkingskracht op nieuwe klanten. Momenteel is zo'n 20% van de webkopers nog niet bekend als Wehkampklant.

Wehkamp B.V.

Meeuwenlaan 2