Vijf maal Scania voor Rouwmaat Groenlo

BedrijfsautoRAI

28-11-00 15:00:00

Vijf maal Scania voor Rouwmaat Groenlo

De Rouwmaatgroep uit het Gelderse Groenlo heeft onlangs vijf nieuwe Scanias in gebruik genomen. De specificaties van de voertuigen zijn net zo divers als de activiteiten van het zeer breed georiënteerde bedrijf zelf. De uitvoeringen van de voertuigen zijn als volgt: twee Scanias, van het type P124GB8X4/420, zijn voorzien van een NCH kabelsysteem, een R124GA4X2/420 trekker met een hydro-installatie t.b.v. een walking-floor oplegger, een P94DB4X2/220 chassis met Schörling veeg-opbouw en een drie-assige T144GA6X4/460 Torpedo-trekker. De vrachtautos zijn afgeleverd door de vesti-ging van Beers Bedrijfsauto te Gaanderen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen