Elsevier lanceert vernieuwde website: www.else4.nl

<<...>>

Elsevier lanceert vernieuwde website: www.else4.nl

AMSTERDAM, 28 november. Elsevier, het grootste opinieweekblad van Nederland, lanceert dinsdag 28 november zijn vernieuwde website, te vinden op

dagelijkse mini-dossiers en een uitgebreid archief. De Elsevier Webgids, oorspronkelijk te vinden op www.elsevierwebgids.nl, komt in gewijzigde vorm terug op www.else4.nl. Else4.nl wordt bemand door vier full-time redacteuren.
Else4.nl biedt dagelijks rond lunchtijd nieuwe mini-dossiers, waarin een actueel onderwerp in perspectief wordt geplaatst met ondermeer een redactioneel commentaar. Ook het weekblad komt uitgebreid aan bod. Uit de tientallen artikelen die Elsevier wekelijks plaatst, selecteert de webredactie er vijf. Deze worden prominent weergegeven op de site. Eén ervan, meestal het omslagverhaal, wordt via een dossier nog eens toegelicht en in een kader geplaatst.
Daarnaast beschikt de site over veel achtergrondinformatie, zoals een deel van het Elsevier-archief. Niet alleen wordt te zijner tijd de inhoud van de Elsevier Specials online gezet, nu al beschikt else4.nl over een archief met de inhoud van het gedrukte Elsevier sinds mei 1999, uitgezonderd de stukken van enkele freelance medewerkers.
De site is ontwikkeld door de Internet Business Unit van Elsevier Bedrijfsinformatie, in samenwerking met automatiseerder Cap Gemini en het ontwerpbureau Fabrique.

Noot voor redactie,

Noot voor redacties