Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

'Reclame Vin de Pays misbruikt bekendheid lekkerewijn.nl'

Datum nieuwsfeit: 28-11-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
PERSBERICHT

Misleidende siteS

Misbruik van naamsbekendheid. Dat verwijten wij het Franse bureau voor promotie van landbouwprodukten Sopexa in Den Haag. Dat bureau maakt al enige tijd reclame voor Franse landwijnen, de Vins de Pays op een website, die in naam nauwelijks afwijkt van de onze: www.lekkerewijn.nl. Onze naam is nog nèt niet in z¹n geheel gestolen, maar de duizenden die onze site: www.lekkerwijntje.nl wekelijks raadplegen, kunnen niet anders constateren dan dat Sopexa een uiterst onsportief spel speelt.

Inmiddels hebben wij talrijke reacties van onze website-bezoekers ontvangen die wij hebben moeten uitleggen dat niet wij de media ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie