SMS Service Volumia! overbezet

Datum nieuwsfeit: 28-11-2000

VOLUMIA

SMS Service Volumia! overbezet

De SMS-service die Volumia! heeft laten ontwikkelen is door de massale aanmeldingen overbezet geraakt. Daardoor hebben enkele honderden mensen hun unieke code, die het SMS-mailingsysteem voor die betreffende aanmelder zou activeren, nog niet ontvangen. In de loop van de avond zal iedereen alsnog die unieke persoonlijke code via SMS binnenkrijgen.

Gisteren actief
Gisteren is aangekondigd dat het SMS-mailingsysteem, dat Volumia! speciaal heeft laten ontwikkelen voor hun fans, definitief actief zou worden. Na diverse try-outs bleek alles perfect te werken. Het probleem deed zich voor toen het telefoonnummer, waar alle SMS-mailtjes door verstuurd worden, opeens door het telecommunicatiebedrijf op non-actief werd gesteld voor het massaal versturen van SMS-berichten. Het automatiseringsbedrijf is vervolgens gewijzigd van telefoonnummer, waardoor een deel van de ontwikkelde software herschreven diende te worden. De aanmelders zullen niet teleurgesteld worden. Vanavond ontvangen zij alsnog de unieke code zodat zij hun aanmelding kunnen bevestigen.

Info: Volumia!-management HP Nieskens 046-4110102

28 nov 00 16:54