Philips kiest ATG Dynamo als platform in consumentensector

Datum nieuwsfeit: 29-11-2000

PHILIPS KIEST ATG DYNAMO ALS HAAR WERELDWIJDE PLATFORM IN CONSUMENTENSECTOR

Vooraanstaand elektronicabedrijf kiest voor ATG Dynamo e-business scenario's voor verdergaande individualisering van de klantenervaring in de consumentensector

Amsterdam, 29 november 2000 - De Philips productdivisies Philips Consumentenelektronica (PCE) en Philips Domestic Appliances and Personal Care (DAP) standaardiseren hun wereldwijde platform voor on-line klantenmanagement via het ATG Dynamo® e-Business Platform van Art Technology Group, Inc. ("ATG") (NASDAQ: ARTG). Deze divisies van Koninklijke Philips Electronics N.V., beide wereldleiders in hun respectievelijke markten, gaan ATG Dynamo 5 gebruiken in meerdere bedrijfsunits verspreid over meer dan 60 landen.

Bovendien heeft ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen