Politieberichten Regio Friesland

Datum nieuwsfeit: 29-11-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 29-11-2000 Politieberichten van 29/11 (07.00 uur t/m 13.00 uur)

Leeuwarden: inbraak woning
Van dinsdag op woensdag werd ingebroken in een woning aan de Transvaalstraat. Via de voordeur is men vermoedelijk de woning binnengekomen. Uit de woning werd een tas met daarin een portemonnee en portefeuille weggenomen, alsmede een mobiele telefoon. In de portemonnee zaten een bankpasje en identiteitspapieren. De bewoonster, een 35-jarige inwoonster van Leeuwarden, heeft aangifte gedaan.

Leeuwarden: aanrijding met gewonde
Woensdag omstreeks 07.35 uur vond op de parallelweg van de Valeriusstraat een aanrijding plaats tussen een bromfiets en een personenauto. De bestuurder van een personenauto, kwam bij het tankstation vandaan een wilde de hoofdrijbaan oprijden. De bestuurder, een 32-jarige inwoner van Ternaard, zag hierbij een bromfietser, een 21-jarige inwoner van Boksum, over het hoofd. De bromfietser werd overgebracht naar het MCL-Zuid waar een breuk in zijn middenvoetsbeentje werd geconstateerd.

Bureau Voorlichting & PR: 058 - 880 8272