Apex Interactive opent nieuw kantoor in Den Bosch.

Datum nieuwsfeit: 29-11-2000

PERSBERICHT:

Apex Interactive opent nieuw kantoor in Den Bosch.

Uden, 29 november 2000. Apex (www.apex.nl), één van Nederlands snelstgroeiende bureaus voor interactieve communicatie, breidt verder uit met een kantoor in Den Bosch.

Vanaf half december zal Apex Interactive haar intrek nemen in een kantoorpand aan de Hinthamerstraat 100 in Den Bosch. Het pand gaat in eerste instantie onderdak bieden aan de 14 eigen Interactive medewerkers, maar het zal al snel plaats bieden aan bedrijven waarin Apex participeert, zoals RealEstrade, Save2smile.nl en MilesTravel.com.

In Uden blijft Apex marketing en communicatie gevestigd. Via een intranet en vele andere communicatiemiddelen zullen we de communicatielijnen toch kort houden, zegt Marc van der Wielen - managing partner.

De start in Den Bosch wordt aan de ene kant ingegeven om een centralere positie te hebben voor de klanten, aan de andere kant biedt het ons de kans om te profiteren van een grotere arbeidsmarkt waaronder de Hogeschool voor Informatica, die in Den Bosch gevestigd is, aldus van der Wielen.

Over Apex
Apex ontwikkelt en implementeert multichannel platforms en content voor ambitieuze middelgrote en grote organisaties. Met een sterke expertise in E-business, E-commerce en E-branding behoort Apex tot één van de toonaangevendste Internet-communicatiebureaus van Nederland. Apex werkt voor aansprekende klanten als: Toshiba Information Systems, Danka Nederland, Codis, Mars, Neways Electronics International, Van Tilburg mode, VDO Dayton, UUNET en Software AG.

Noot voor redacties