Sybase eMarketLink: platform voor B2B e-commerce

Datum nieuwsfeit: 29-11-2000

Sybase eMarketLink: platform voor B2B e-commerce

Maarssen, 29 november 2000 - Met eMarketLink introduceert Sybase een compleet geïntegreerd platform voor business-to-business (B2B) e-commerce. Deze aanvulling op
Sybase Enterprise Portal biedt alle faciliteiten om de systemen en processen van partners
in een productieketen over de bedrijfsgrenzen heen met elkaar te integreren. Zo ontstaat een veelomvattend informatiesysteem voor Supply Chain Management (SCM) dat leidt tot aanzienlijke verbetering van de productiviteit en van de flexibiliteit van onderlinge samenwerking.

Bestaande oplossingen voor enterprise portals richten zich vooral op de integratie van de interne bedrijfsprocessen met internet. De combinatie van Sybase Enterprise Portal en eMarketLink voegt daaraan inter-enterprise integratie toe, een essentiële schakel voor échte B2B e-commerce.

De vèrgaand gestandaardiseerde en web-enabled B2B-engine van eMarketLink biedt de
mogelijkheid de interacties tussen partnerbedrijven volledig te automatiseren. Bovendien
kunnen 'back-end' applicaties, zoals ERP-systemen, worden geïntegreerd met kantoor-
applicaties en toepassingen voor werkgroepen, zoals Lotus Notes en Microsoft Exchange.
Dat slaat een brug tussen de processen en medewerkers van verschillende organisaties met uiteenlopende informatiesystemen en procedures.

Met de eMarketLink-optie is Sybase Enterprise Portal één van de eerste e-commerce platforms waarin applicatie-integratie, 'content' beheer, geavanceerde zoekfaciliteiten, personalisatie en beveiliging tot één logisch geheel zijn geïntegreerd.

Sybase
Sybase is één van 's werelds grootste onafhankelijke softwarebedrijven en ondersteunt onder-nemingen bij het integreren, beheren en distribueren van applicaties, 'content' en gegevens naar iedere locatie waar die nodig zijn. Het bedrijf levert daarvoor een breed spectrum van hoogwaardige producten en professionele diensten. Die vormen samen met de technologie van partnerbedrijven een uniform platform voor geïntegreerde, 'end-to-end' oplossingen voor mobiel computergebruik, 'embedded' toepassingen, data warehousing en web-omgevingen. Een belangrijke pijler onder de strategie is Sybase Enterprise Portal, waarmee organisaties hun bedrijfsvoering kunnen integreren met die van toeleveranciers, klanten en bedrijfspartners. Daarbij worden de gegevens uit de meest uiteenlopende bronnen omgezet naar waardevolle informatie. Deze informatie kan vèrgaand worden gepersonaliseerd en is overal en altijd beschikbaar. De klantenkring van Sybase omvat toonaangevende bedrijven in alle sectoren van de wereldeconomie, met een sterke vertegenwoor-diging in de financiële wereld, bij overheden, in de telecommunicatie-industrie en de gezondheids-zorg. Sybase heeft het hoofdkantoor in Emeryville, Californië. Meer informatie over Sybase is te vinden op www.sybase.nl.

Voor meer informatie:
Sybase Nederland B.V., Jeannette Bakker, marketing manager, telefoon: 0346-558409
of Presscom PR & Marketing B.V., telefoon 030-6051415, e-mail: (L.T.vrugt@inter.NL.net)

Meer informatie over Sybase is ook te vinden op het Web: www.sybase.nl of www.sybase.com