Bekaert sluit exclusief contract met Dupont iTechnologies

Datum nieuwsfeit: 29-11-2000
Bekaert S.A

PERSMEDEDELING -- 29.11.2000

BEKAERT SLUIT EEN EXCLUSIEF CONTRACT MET DUPONT iTECHNOLOGIES VOOR LEVERING VAN MATERIALEN VOOR FLEXIBELE SCHAKELINGEN

"Bekaert Corporation", een 100% dochteronderneming van Bekaert gevestigd in Akron (Ohio, USA) heeft een exclusief leveringscontract gesloten voor een periode van 10 jaar met DuPont iTechnologies (Wilmington, Delaware, USA). Het contract betreft materialen voor dunne flexibele metaal circuits die gebruikt worden in schakelingen met hoge densiteit en in halfgeleider toepassingen. De Bekaert omzet wordt geraamd op meer dan 100 miljoen USD over de periode van het contract.

Het leveringscontract is een aanvulling op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen