Praktijkgids duurzaam bouwen voor de recreatiesector

Datum nieuwsfeit: 29-11-2000
Nationaal Dubo Centrum

Praktijkgids over duurzaam bouwen neemt recreatiesector bij de hand

Onlangs is de publicatie "Duurzaam bouwen in de recreatiesector; voordeel voor bedrijf en gast" uitgebracht. Initiatiefnemer voor de realisatie van deze praktische gids die zich richt op de recreatiebranche is het Preventieteam van de Provincie Utrecht. Het Nationaal Dubo Centrum heeft samen met partijen als Novem en Recron meegewerkt aan de totstandkoming ervan.

De praktijkgids is gemaakt omdat tijdens bijeenkomsten over duurzaam bouwen met recreatiebedrijven uit de Provincie Utrecht bleek dat er binnen deze sector veel behoefte is aan branchespecifieke informatie over duurzaam bouwen.
Er ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen