Conferentie Onderwijshuisvesting in gemeentelijke praktijk

DHVTimes

Werkconferentie Onderwijshuisvesting in de gemeentelijke praktijk

Simon Vestdijk College Harlingen

Gemeenten zijn inmiddels bijna vier jaar actief in de onderwijshuisvesting. Veel ervaring is opgedaan met de mogelijkheden die de decentralisatie biedt. Maar tegelijkertijd worden gemeenten geconfronteerd met de beperkingen ervan.

In deze vier jaar zijn ook veel vragen gerezen, op velerlei gebied. Wat zijn de mogelijkheden en de beperkingen van de gemeentelijke onderwijshuisvesting? Wat is de invloed van actuele en te verwachten ontwikkelingen? Wat zijn nieuwe concepten voor de leeromgeving, partnerships, beheer, financiering enz.? Wat wordt de speelruimte voor een eigen gemeentelijk beleid? Wat zijn in de toekomst de gemeentelijke verantwoordelijkheden?

Over deze en daarmee samenhangende vragen organiseert DHV in samenwerking met de VNG een werkconferentie op 30 november 2000.

U kunt zich aanmelden tot en met 3 november a.s. De aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld. Er zijn maximaal 150 plaatsen.

Noot voor redacties