CRM in mondiaal jasje

Datum nieuwsfeit: 30-11-2000

CRM in mondiaal jasje

De volgende Member meets Member sessie is bij deelnemer Impiric op 30 november aanstaande. Impiric, het grootste Integrated Marketing Solutions Netwerk ter wereld, bedient haar klanten met CRM-diensten via meer dan 80 vestigingen in 40 landen. In de Nederlandse vestiging in Amsterdam houden zij op donderdag 30 november voor ECP.NL-deelnemers een presentatie over het wereldwijd implementeren van e-commerce/crm webtools.

In het eerste onderdeel van de sessie, 'De kracht van 'glocal' webtools' wordt door Commercieel Directeur Quirien Aretz nader ingegaan op de kracht van global content en local content. Beide onderdelen zijn belangrijk voor e-commerce activiteiten van multinationale bedrijven en moeten in balans blijven. Hier leert men hoe andere bedrijven het probleem van global control versus locale wensen en eisen oplossen en hoe zo'n implementatie traject wordt opgezet en begeleid. Er wordt naar gekeken vanuit het oogpunt van marketing (product launches) en business processen (lokaal moet veel anders).

Het tweede deel van de middag, gepresenteerd door Business Consultant Hans Notenboom, gaat over het belang van CRM in het koopproces op het web en legt uit hoe deze systemen worden opgezet, waaruit ze bestaan en hoe je als internationaal bedrijf e-commerce kunt opzetten van Zweden tot Zuid-Afrika. Vanzelfsprekend is er gelegenheid voor discussie en interactie.

Inschrijiving via mailto: (info@ecp.nl)