Telepolis stroomlijnt projectbeheersing met Augeo Software

Datum nieuwsfeit: 30-11-2000
Bron: KSI International NV
KSI International NV

Telepolis stroomlijnt projectbeheersing met Augeo Software Intelligent Planner geïmplementeerd door KSI International

Persbericht van Augeo Software
Telepolis, het IT-bureau van de gemeente Antwerpen (België), gaat de Professional Service Automation-oplossing Intelligent Planner van Augeo Software gebruiken voor projectmanagement en het plannen van de activiteiten van de ongeveer 270 medewerkers. Telepolis ontwikkelt toepassingen en systemen voor de stad Antwerpen, voor het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn (OCMW) en voor het Gemeentelijk Havenbedrijf Antwerpen.

Telepolis
Telepolis is tien jaar geleden ontstaan uit het Informatica Centrum Antwerpen (ICA), een fusie tussen de computercentra van de stad Antwerpen en het OCMW. Deze fusie betekende een belangrijke stap naar samenwerking op het gebied van informatica. Telepolis kende een vliegende start en het
takenpakket werd steeds groter. Telepolis telt momenteel ongeveer 18.000 gebruikers, gekoppeld aan het eigen 70 km lange glasvezelnetwerk. De zeer uiteenlopende informatica- en telematicaoplossingen van Telepolis staan indirect ook ten dienste van de inwoners en bezoekers van Antwerpen.

Het huidige aantal medewerkers en de projecten waaraan Telepolis werkt, maken een goede planning noodzakelijk. Het informatiecentrum gaat Intelligent Planner inzetten voor het bijhouden van projecten voor informaticaontwikkeling en voor het plannen van de activiteiten van de 270 medewerkers die aan deze projecten werken.

In België wordt Intelligent Planner door KSI Automation in Zaventem verkocht en geïmplementeerd. Ook voor Telepolis is het gehele traject
- van verkoop tot en met implementatie en support - uitgevoerd door KSI Automation.

Telepolis is het informatie- en communicatiecentrum van Antwerpen. Telepolis werkt voor de stad Antwerpen, voor het Openbaar Centrum voor Maatschappelijk Welzijn (OCMW) en het Gemeentelijk Havenbedrijf Antwerpen. Bij elkaar opgeteld heeft het informatiecentrum ongeveer 18.000 klanten.

Augeo Software BV
Sinds de oprichting in 1998 in Barneveld ontwikkelt en verkoopt Augeo Software toepassingen voor Professional Service Automation (PSA) aan professionele dienstverleners en IT-organisaties. Het vlaggenschip, de Intelligent PlannerT, biedt een volledige PSA-oplossing die binnen Professional Service Organisations (PSO's) fungeert als enterprise backbone,waardoor deze betere resultaten kunnen bereiken, zoals een nauwkeuriger inschatting van opdrachten en budgetten, betere benutting van resources, betere tijdscontrole en een hogere tevredenheid bij klanten en medewerkers. Intelligent Planner wordt wereldwijd door ruim 160 organisaties gebruikt. Augeo Software heeft vestigingen in Canada, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Nederland, de Verenigde Staten en Zwitserland.
Klik hier voor de Augeo Software site

Voor meer informatie: