Strategische samenwerking tussen CSS en Siemens

Datum nieuwsfeit: 30-11-2000
Bron: CSS Holding
CSS Holding

STRATEGISCHE SAMENWERKING TUSSEN CSS EN SIEMENS Voor voice over IP, internetcommunicatie en e-commerce

DEN BOSCH - CSS Telecom, een van de sterkst groeiende business units van IT en Telecom dienstverlener CSS Holding N.V., sluit vandaag een strategische samenwerkingsovereenkomst met Siemens Nederland N.V. voor de verkoop en service van telecommunicatieoplossingen. De divisie Informatie en Communicatie Mobile van Siemens is marktleider op het gebied van bedrijfstelefooncentrales (Hicom). Gezamenlijk bieden CSS en Siemens totaaloplossingen aan op het gebied van ICT en telefooncentrales.

Na de recente overname van een aantal telecombedrijven in heel Nederland, waarmee landelijke dekking is gerealiseerd, verbreedt CSS Telecom haar productportfolio nu verder met Siemens-producten en
-diensten.
Daarmee beschikt CSS Telecom thans over een productenpakket voor het leveren van totaaloplossingen en -diensten, terwijl Siemens Nederland door de samenwerking haar Hipath-strategie van communicatie via het internetprotocol (IP) succesvol kan introduceren. Deze Hipath producten bieden geavanceerde migratiemogelijkheden vanuit de traditionele PABX omgeving naar voice over IP en internetcommunicatie.
Door de uitgebreide expertise op data- en netwerkgebied is CSS daarvoor een logische partner voor Siemens.

CSS Telecom
CSS Telecom is een van de vier business units van CSS, een dienstverlener op het gebied van ICT en heeft inmiddels een omzetniveau bereikt van meer dan EUR 55 miljoen. CSS biedt totaaloplossingen die bestaan uit een combinatie van hoogwaardige producten en dienstverlening en services, die aansluiten bij de systemen van wereldmarktleiders in deze sector.

Den Bosch, 30 november 2000
CSS Holding N.V.
De Directie

Voor meer informatie:
Jan Vlasveld, Directievoorzitter CSS Holding N.V. Telefoon 073-6441900

Roland van der Hoek, directeur CSS Telecom
Telefoon 030-2481504

Siemens Nederland N.V.: André van Schoonderwoerd den Bezemer Telefoon: 070-3332272