Beltegoed Libertel iZi op te waarderen via Rabofoon

Bron: Libertel

LIBERTEL http://www.libertel.nl

Beltegoed Libertel iZi op te waarderen via Rabofoon

Maastricht, 30 november 2000 - Libertel en Rabobank hebben gezamenlijk een nieuwe dienst geïntroduceerd: Libertel iZi DirectOpwaarderen via Rabofoon. Deze dienst geeft Libertel iZi-klanten met een Rabobank-rekening de mogelijkheid 24 uur per dag, onafhankelijk van tijd en plaats, hun beltegoed mobiel op te waarderen. Dit is ook mogelijk in het buitenland. DirectOpwaarderen via Rabofoon is de derde DirectOpwaardeer-dienst van Libertel: Libertel iZi klanten kunnen hun beltegoed ook direct opwaarderen via een Visa of Eurocard/Mastercard creditcard en via de internet site van Vizzavi.

De nieuwe dienst maakt opwaarderen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen