Tijd voor maatregelen tegen Grijze Wolven

Datum nieuwsfeit: 30-11-2000

Tijd voor maatregelen tegen Grijze Wolven

Afgelopen dinsdagmiddag rolde de politie in een landelijke operatie een deel van een criminele bende op, die nauw gelieerd was aan de extreem-rechtse Turkse Grijze Wolven. Journalisten, wetenschappers, onderzoekers en de politiek via het Van Traa-rapport waarschuwen al jaren voor de banden tussen de politieke afdelingen in Nederland van de Turkse regeringspartij MHP, Partij van de Nationalistische Actie, en de georganiseerde Turkse maffia. Het wordt tijd voor verdergaande maatregelen tegen de Turkse fascisten-maffia in een poging om het recruteringsveld voor hun criminele activiteiten droog te leggen.

In totaal vonden er ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen