250ste Scania voor Tielbeke Transport

BedrijfsautoRAI

30-11-00 16:10:00

250ste Scania voor Tielbeke Transport

Tielbeke Transport b.v., met vestigingen in Zwolle, Lemelerveld en het Zweedse Göteborg, heeft onlangs de sleutels in ontvangst genomen van de 250ste Scania. Het voertuig in kwestie, een Scania R114LA4X2NA trekker met de zuinige 340 pk/250 kW Euro 3 motor, is afgeleverd door de vestiging van Beers Bedrijfsauto te Zwolle. Het voertuig maakt deel uit van een order van in totaal 14 stuks.

De samenwerking tussen Tielbeke en Beers dateert al van 1962. Toen namen de toenmalige eigenaren Jo en Arnold Tielbeke de eerste Scania(-Vabis) van het type L55 in gebruik. Het zou de eerste worden van een lange reeks waarin onlangs dus nummer 250 in gebruik werd genomen.
Dat Tielbeke Scania en Beers al die jaren trouw is gebleven heeft niet alleen te maken met de professionele dienstverlening van de Beers service-organisatie, maar ook met het gunstige brandstofverbruik en de grote betrouwbaarheid van de Scania voertuigen.