Microsoft Corporation kiest Regional Director van de maand

Datum nieuwsfeit: 30-11-2000

Laatste Nieuws Persberichten Recent Agenda

ACTUEEL / Laatste nieuws

Microsoft Corporation heeft Gert Jan Timmerman van Info Support gekozen als Regional Director van de maand

Schiphol-Rijk, november. 2000 - Microsoft Corporation heeft Gert Jan Timmerman van Info Support gekozen als wereldwijd Regional Director van de maand november vanwege zijn belangrijke bijdragen aan de software developer community. Een Regional Director maakt een vertaalslag van Microsoft-technologie naar de op de ontwikkelaars toegesneden informatie en advies.

Erwin Visser, Manager Marketing zakelijke markt: "Een Regional Director is voor Microsoft van strategisch belang voor de introductie van de .NET visie en technologie. Deze nieuwe visie van Microsoft biedt de ontwikkelaars enorme kansen. Niet alleen zijn er allerhande nieuwe toepassingen mogelijk, maar .NET ontsluit ook de nieuwe apparatuur op eenvoudige wijze. Gert Jan Timmerman heeft de afgelopen periode een grote rol gespeeld in het overdragen van deze nieuwe mogelijkheden."

Gert Jan Timmerman is Hoofd van het Kenniscentrum van Info Support, een gerenommeerd softwarehouse gevestigd te Veenendaal, dat naast consultancy ook hoogwaardige IT-trainingen verzorgt. Vanuit deze functie heeft hij onder andere een aantal lezingen gehouden over SQL Server 2000. Op de afgelopen Developer Days heeft hij meegewerkt aan de keynote speech en presentaties gehouden over Microsofts programmeertaal C#, SQL Server en over softwarearchitectuur.

"Ik zie mijn verkiezing als Regional Director door Microsoft als een erkenning van deze activiteiten," aldus Timmerman.

Microsoft
Microsoft (NASDAQ: MSFT) is opgericht in 1975 en is marktleider op het gebied van software voor privé- en zakelijk computergebruik. Het bedrijf levert een brede reeks aan producten en diensten die ontwikkeld zijn om mensen meer mogelijkheden te bieden tot een prettiger en gemakkelijker gebruik van de computer, ongeacht waar, wanneer en hoe zij dat willen.

Voor meer informatie:
Microsoft B.V., Michiel Gosens, Public Relations Manager, telefoon:
+31 (0)20 - 500 12 74, of
Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon:
+31 (0)23 - 562 82 08.

Dit persbericht en andere persinformatie van Microsoft kunt u ook vinden op de website van Microsoft Nederland, op pagina www.microsoft.nl/press/.

Microsoft en Windows zijn hetzij gedeponeerde handelsmerken hetzij handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere merk- en productnamen zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van hun respectieve houders.

begin van pagina