Strategische samenwerking tussen Siemens Nederland en CSS

Siemens

ICM 1100.147 nl

Den Haag, donderdag 30 november 2000

Strategische samenwerking tussen Siemens Nederland en CSS - Voor voice over IP, internetcommunicatie en e-commerce

CSS Telecom, een van de sterkst groeiende business units van IT en Telecom dienstverlener CSS Holding N.V., heeft een strategische samenwerkingsovereenkomst met Siemens Nederland N.V. voor de verkoop en service van telecommunicatieoplossingen. De divisie Informatie en Communicatie Mobile van Siemens is marktleider op het gebied van bedrijfstelefooncentrales (Hicom). Gezamenlijk bieden Siemens en CSS totaaloplossingen aan op het gebied van ICT en telefooncentrales.

Siemens Nederland kan door de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen