Vakbondsledenvergadering FWZ Heerema in Rotterdam

FNV

Ledenvergadering Heerema
FWZ - (fwz.nl@wxs.nl)

Op 30 november is er een ledenvergadering bij de FWZ in Rotterdam. We willen bijpraten over wat er sinds de reorganisatie gebeurd is. Verder gaat het over de loon- en arbeidsvoorwaarden HMC en de rol van de FWZ. Uitnodiging C83

Aan de leden van de FWZ werkzaam bij
Heerema Marine Contractors

Rotterdam, 7 november 2000 C83-DD/ML

Geachte collega`s,

Voor onze leden in dienst van PRS en Dallison organiseren wij een ledenvergadering op:

DONDERDAG 30 NOVEMBER 2000
om 14.00 uur
in het FWZ-kantoor aan de Heemraadssingel 323 te Rotterdam.

Op de agenda staan een tweetal onderwerpen, te weten: a) bijpraten sinds onze laatste contacten tijdens de reorganisatie bij HMC b) Uw loon- en arbeidsvoorwaarden bij HMC en de rol van de FWZ daarbij.

Met betrekking tot het agendapunt b) moet u zich realiseren dat alleen leden van de FWZ in dienst van Heerema besluiten kunnen nemen over de strategie van de FWZ en de resultaten die daarbij eventueel geboekt worden. Leden van de FWZ die bij andere rederijen varen hebben daar GEEN invloed op en zijn dan ook niet op de vergaderingen aanwezig.

Mocht u niet in de gelegenheid zijn deze vergadering bij te wonen, dan horen wij graag uw opvatting, zodat wij die voorafgaand aan de vergadering kenbaar kunnen maken.

Let u erop dat de Heemraadssingel behoort tot parkeerbeheer Rotterdam, zodat u voor parkeren voor de deur van het FWZ-kantoor moet betalen. Het FWZ-kantoor is gelegen schuin tegenover metrostation Coolhaven, zodat het openbaar vervoer een prima alternatief is.

Tot ziens op de vergadering,

met vriendelijke groeten,

FEDERATIE VAN WERKNEMERS