Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Datapoint en Kana: geïntegreerde benadering klantenrelaties

Datum nieuwsfeit: 30-11-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Partnership Datapoint en Kana

30 november 2000

Datapoint en Kana opteren voor een geïntegreerde benadering van klantenrelaties

Nieuw partnership voorziet systeemintegratie en customer support voor eRM oplossingen van Kana

London, 30 November 2000 - Datapoint, Europa's leidinggevende customer interaction specialist, kondigde vandaag een pan-Europees partnership aan met Kana Communications, Inc. (NASDAQ:KANA), provider van oplossingen voor enterprise relationship management. Het partnership is een antwoord op de nood aan een geïntegreerde benadering van de interactie met klanten op een consistente en efficiënte manier.

David Berger, CEO van Datapoint, verklaart: "Datapoints kennis van de customer interaction markt in combinatie met de expertise van Kana, resulteert in een ongeëvenaarde e-business strategie en oplossing op pan-Europese basis. Het Europees bereik van Datapoint en de mogelijkheid om globale, 'end-to-end' oplossingen voor customer interaction te voorzien zal door dit partnership met Kana Communications nog aangezwengeld worden en zelfs een sleutelrol spelen in toekomstige strategieën."

"Wij zijn opgetogen over onze samenwerking met Datapoint", verklaarde Steve Crawford, hoofd van Business Development EMEA, Kana Communications. "Dit partnership voorziet klanten van een totale oplossing, van consultancy tot implementatie en onderhoud. Datapoint en Kana vormen samen een 'one-stop-shop' die bedrijven in staat stelt om een uitstekende customer service te bieden, hun eBusiness processen doorheen de hele firma te verbeteren en nieuwe en winstgevende klanten te werven én te behouden."

Datapoint heeft reeds meer dan 500 contact centres geïmplementeerd over heel Europa. De belangrijkste waarde die Datapoint toevoegt aan het partnership is het feit dat ze beschikt over geaccrediteerd personeel om Kana oplossingen te implementeren en onderhouden in tien Europese landen. Datapoint vormt een onmisbare schakel naar de eindgebruikers van Kana oplossingen dankzij 24/24, 7/7 customer support volgens overeengekomen Service Level Agreements. Datapoints kennis van de architectuur, processen en human resources die consistente customer interactions vereisen, zijn een aanvulling op de technologieën die de oplossingen van Kana op de markt brengen.

Het productgamma van Kana bestaat uit geïntegreerde, 'web-based' toepassingen voor marketing, sales en service die alle communicatiekanalen overbruggen. Van telefoon tot chat en e-mail leveren Kana oplossingen een universeel beeld van de klant en zijn historiek waardoor zowel klanten als leveranciers beter gediend kunnen worden. Tegelijkertijd worden de kosten gedrukt, de klantenbinding verbeterd en de verkoop de hoogte ingedreven. Met vereende krachten zullen Datapoint en Kana oplossingen leveren voor een totaalbeeld van klanteninteracties over de hele firma. Bedrijven zullen een uitstekende service kunnen bieden, hun e-business processen verbeteren, nieuwe klanten werven en behouden en hun inkomsten maximaliseren.

Over Datapoint
Datapoint (opgericht in 1968) is in Europa een toonaangevende en onafhankelijke Contact Centre integrator die zowel toepassingen als systeemimplementatie levert. Met het hoofdkantoor in Engeland en meer dan 700 mensen in heel Europa levert Datapoint eRM oplossingen van consultancy tot implementatie en support voor de Europese customer interaction markt. Het opzetten en integreren van customer contact centres gebeurt via partnerships met hoogstaande partners die technologieën leveren voor Internet, CTI en netwerken.

Over Kana Communications Inc.
Kana Communications, Inc. (NASDAQ:KANA) is een vooraanstaande leverancier van op Internet gebaseerde oplossingen voor enterprise relationship management (eRM). Kana voorziet een ruim gamma van hoogstaande, geïntegreerde e-business- en interactietoepassingen met een modulair en regelbaar platform voor Internetfirma's en Global 2000 bedrijven. Kana oplossingen leveren persoonlijke 'portals' die klanten, partners en het bedrijf een globaal beeld geven van hun communicatie en relaties. Dit globaal beeld houdt het beheer in van alle communicatiekanalen als e-mail, Web, chat, 'instant message', VOIP, telefoon en persoon tot persoon, evenals e-business en communicatie-oplossingen om de marketing, sales en service functies te integreren. Dankzij deze full-service lijn zijn e-business bedrijven competitief en succesvol in de klantgestuurde economie van vandaag. Voor meer informatie over de oplossingen in meer dan 800 bedrijven, waaronder 8 van de 10 meest bezochte Websites, verwijzen wij u naar de Kana website op www.kana.com.

Kana Communications, Kana eBusiness Platform, Kana Service, Kana en het Kana logo zijn handelsmerken van Kana Communications, Inc. Alle andere bedrijfs- en productnamen kunnen handelsmerken zijn van hun respectieve eigenaars.

Cautionary Note Regarding Forward-looking Statements Under the Private Securities Litigation Reform Act of 1995: Information in this release that involves Kana's projections, expectations, beliefs, hopes, plans, intentions or strategies regarding the future are forward-looking statements that involve risks and uncertainties. These statements include statements about Kana's strategies in the marketplace, its market position and its relationship with customers. All forward-looking statements included in this release are based upon information available to Kana as of the date of the release, and we assume no obligation to update any such forward-looking statement. These statements are not guarantees of future performance and actual results could differ materially from our current expectations. Factors that could cause or contribute to such differences include, but are not limited to, competition, the successful integration of Silknet, increased competition due to Kana's expanded product offering, risks associated with the evolving and varying demand for eRM, eCRM, customer communication and similar software, our ability to expand our operations, acceptance of email and the Internet as a communications medium, litigation over property rights, and general economic factors. These and other factors are risks associated with our business that may affect our operating results are discussed in the Company's filings with the Securities and Exchange Commission (``SEC''), including our most recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.

Contactpersoon: Peggy Van der Auwera

Afzender: (p.vanderau.bel@datapoint.com)
http: www.datapoint.com

Datapoint Belgium

Research Park, Pontbeeklaan 37

1731

Zellik, België

Telefoon: +32 (0)2 467 82 26

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie