Staatssecretaris van EZ neemt RZO-rapport in ontvangst

Datum nieuwsfeit: 30-11-2000

Den Haag, 24 november 2000

Staatssecretaris van Economische Zaken neemt RZO- rapport over Zelfstandigen Zonder Personeel in ontvangst

De Staatssecretaris van Economische Zaken, drs. G. Ybema, neemt op donderdag 30 november a.s. om 11.00 uur in Sociëteit de Witte in Den Haag het rapport: "De zzp'er: de ondernemer van de toekomst?" in ontvangst. Dit rapport, een studie naar zelfstandigen zonder personeel (zzp'ers), is opgesteld door de Raad voor het Zelfstandig Ondernemerschap.

De RZO heeft dit rapport over zelfstandigen zonder personeel onlangs afgerond. De groep zzp'ers wordt ook wel gekwalificeerd als een nieuw type ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen