Partnership Ring! en Pass op mondiale callcentermarkt

Bron: Ring!Rosa Products NV
Ring!Rosa Products NV

RING! EN PASS SLUITEN PARTNERSHIP MET FOCUS OP MONDIALE CALLCENTERMARKT

Amsterdam / München - RING! Rosa Products NV (RING!) en PASS Consulting Group (PASS) hebben aangekondigd een partnership aan te gaan om samen hun klanten onmiddellijk toepasbare communicatieoplossingen van topniveau te kunnen bieden. Binnen het partnership verzorgt PASS de verkoop, advisering, systeemintegratie, ondersteuning, het onderhoud en andere professionele diensten ten behoeve van Avalon, het communicatiecenter-product van RING!

Michael Esser, Divisiemanager Bedrijfscommunicatiefaciliteiten van PASS, over het partnership: "Bij onze evaluatie van wat er momenteel aan callcentersoftware voor handen is kwam Avalon als beste product uit de bus. Danzkij de schaalbaarheid van Avalon, de open interfaces en de uitstekende praktische bruikbaarheid, heeft de klant de beschikking over een solide platform voor bedrijfscommunicatie. Met RING! als partner kunnen wij het product leveren dat bij uitstek beantwoordt aan de vraag naar flexibele, geavanceerde communicatieoplossingen."

Klaus Dietz, Algemeen directeur van Ring! Duitsland GmbH gaf het volgende commentaar: "PASS Consulting Group en RING! richten zich beide op dezelfde markt en hebben dezelfde ideeën over hetgeen zij de klant willen bieden: naadloze oplossingen voor geïntegreerde communicatie. In onze projecten zullen wij ons eerst concentreren op Midden-Europa. Daarna komen andere regio's aan bod. Met PASS hebben wij een zeer ervaren partner aan onze zijde, die overal ter wereld vertegenwoordigd is en een uitstekende staat van dienst heeft op het gebied van strategische advisering, systeemintegratie en projectmanagement". "Wij zijn zeer enthousiast over dit partnership omdat het past binnen onze indirecte verkoopstrategie" aldus Herman Hovestad, CEO van RING!.

Amsterdam / München, 1 december 2000

Voor nadere informatie:

RING!
Jonneke van Staveren
Public & Investor Relations

Of:

PASS Consulting Group
Werner Wienand
Marketing & Communications
Tel.: 00 49 6021 3881 346

PASS Consulting Group's kernactiviteiten van PASS Consulting Group: het bieden van strategische en exploitatiegerichte adviezen. PASS kan bogen op een prachtige groei van meer dan 30% per jaar en heeft momenteel wereldwijd meer dan zeshonderd mensen in dienst. PASS buigt zich samen met de klant over nieuwe technologieën en bedenkt oplossingen die klant helpen zijn concurrentiepositie te verstevigen en zijn productiviteit te vergroten. De diensten van PASS beslaan de complete adviseringscyclus: van bedrijfs- en systeemanalyse, haalbaarheidsonderzoek en behoeftenanalyse tot systeemontwerp, systeemimplementatie, inkoop en exploitatie. PASS heeft kantoren in Hamburg, Düsseldorf, Stuttgart, München, Frankfurt, Aschaffenburg, Londen, New York en Miami. Bezoek voor meer informatie de PASS-website: www.pass-consulting.com.

RING! ontwikkelt en verkoopt communicatieoplossingen (communication centre, voice portal en mobile office) waarbij internet met mobiele en vaste netwerken voor spraak- en dataverkeer wordt geïntegreerd (Converging Technologies). Deze technologie staat bekend als 'Internet-enabled Computer Telephony'. RING! maakt daarbij gebruik van het door haar ontwikkelde open en standaard platform RING!iMPACT dat flexibel en schaalbaar is. RING! richt zich op de markten voor communication centres, telecom operators en Internet Service Provider (ISP's). Het bedrijf heeft vestigingen in Amsterdam, Londen, Milaan, Mnchen, Parijs en Toronto. Aandelen RING!ROSA Products N.V. staan sinds juni 1998 genoteerd aan de NMAX van Amsterdam Exchanges.